Študent naj bo

Študentska leta so res nekaj posebnega. Večina študentov takrat okusi, kako je biti končno na svojem. Čeprav velja splošno prepričanje, da so študentska leta dokaj brezskrbna, vseeno ne gre mimo učenja. Zlati med izpitnim obdobjem, ko je kava najbolj zaželena pijača, stres, pomanjkanje spanca (le kdo še ni prebedel noči) in neurejena prehrana terjajo svoj davek.

Marsikateri posameznik se takrat sooča s padcem imunskega sistema, ki se kaže v raznih zdravstvenih preglavicah.

Kako se torej temu izogniti in polni energije preživeti izpitno obdobje?

  •  Proč s kavo in energijskimi napitki. Kofein v velikih količinah nam prav nič koristi.
  •  Proč z industrijsko predelanimi slanimi prigrizki. Je že res, da tako paše med učenjem nekaj prigrizniti, vendar če ne pazimo, kaj hitro izpraznimo celo vrečko, saj smo osredotočeni na povsem druge stvari, kot je hrana. Kmalu nastopi občutek teže v želodcu in posledično pomanjkanje energije. Boljša izbira so kakšni oreščki, sadje ali na koščke narezana zelenjava. Če ne maraš zelenjave, si lahko narediš zeleni smuti, v katerega dodaš eno banano za boljši okus.
  •  Pojdi zgodaj v posteljo. Tudi, če te čaka še pol nepredelane knjige. Bolje je, da

vstaneš zgodaj in se spočit, poln energije lotiš gradiva. Verjemi, predelal boš več, kot pa če celotno noč prebediš.

  •  B kompleks je posebej priporočljiv pri stresu in fizičnih naporih, saj so vitamini B pomembni za živčni sistem in proizvodnjo energije. Dobiš ga Tukaj.
  •  V pomoč ti je tudi omega 3, ki pomaga pri normalnem delovanju možganov. Tvoj je lahko s klikom na to povezavo.
  • Telesna aktivnost vsaj 30 minut na dan, pa naj bo to zgolj sprehod v naravo, joga ali pilates.
  •  Zadnje in najpomembnejše: dobra organiziranost in optimistični pogled na svet sta zmeraj prinesla dobre rezultate.