Nadledvična žleza – kako ji pomagati

Hitro utripanje srca, napadi panike, groza ob situacijah ob katerih ni bilo nikoli takšnih reakcij, težav. Ko bi moral spati se misli vračajo na dogodke, trenutke, namesto, da se umiriš… to je kriva nadledvična žleza.
Kortizol, stresni hormon, ki je odgovoren za nemiren spanec in nočna zbujanja, tvorita nadledvični žlezi, ki se nahajata nad ledvicami. Kortizol nam da energijo, ampak pri mnogih je njegova raven previsoka ali prenizka. Če smo nenehno nemirni – preveč »delovno zagnani« ali pa se zvečer ne moremo že enkrat umiriti in odložiti obveznosti, je to rdeč znak za nadledvični žlezi.

Kaj storiti?

Spanje je ključnega pomena, sprostitev vzpostavimo tako, da vsaj uro pred spanjem ne delamo na računalniku, ne gledamo televizije, ne beremo, ne jemo ničesar, kar dviga inzulin (nič žitaric, sladkorjev, ogljikovih hidratov) trebušno dihamo in um preselimo iz glave v spodnje nadstropje. Se sprehodimo po notranjih organih in misli odložimo.
Pred spanjem popijemo žličko ašvagande,  da nas pomiri, zjutraj šisandro, ki krepi ledvica in nadledvično žlezo, veliko vitamina C in B kompleks za hitrejšo obnovo in magnezijev citrat, ki zvečer umiri in lažje zaspimo. Omega 3 je nujen za umiritev nadledvične žleze in varuje proti posledicami previsokega kortizola – proti vnetnim stanjem. Jejte mastno in slano hrano (solni cvet, himalajska sol), veliko proteinov (riba, jajca, konopljini proteini,..) in ob tem veliko zelenjave bogate z antioksidanti, ki se bodo borili proti posledicam stresa.

Zdravje je le eno. Čuvajmo ga. Ko se prižge oranžen alarm, je treba ukrepati.